19/4 -08[Ap trött]

Idag följde jag med Sara till stallet och sedan till Slöinge där hon skulle rida privat träning.
Jag vaknade runt 07:38 och sen kunde jag inte somna om, råkade väcka Mange med. Efter stallet blev jag super trött, så jag åkte hem och vilade. Är fortfarnade hur trött som helst. Har svårt att hålla upp ögonen.

Iallafall åter till Sara. Stallet hon är i är perfekt. Det är litet och allt får plats, ligger bra och bra pris.
När jag fick se hennes häst blev jag kär. Han är fux med bläs och är 1,74 cm i mankhöjd. Sara började massera och stretcha honom. Det såg roligt ut, jag blev facinerad. Ska ta kort på det nästa gång.
Gud vad jag saknar att rida!
Nu ska jag försöka vakna på något sätt.

image339


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback