24/4 -08[Sikken dag]

image351
Ja det kan man lugnt säga. Vid frukosten fick jag ett sms av Annica där hon berättade att hon har fått djurskyddnämnden på sig, vilket även drabbar mig. Sen har ett dolt nummer försökt nå mig och eftersom jag inte kunde svara kopplade jag om telefon till Jonna. Där ringde det dolda nummret som visade sig vara polismydigheten. De ska ringa mig nu snart. Men det var tydligen ingen större fara trodde Jonna.
Jag vet att Marre har det bra där han står och att de nya ägarna (komma skall) bryr sig om honom och tar hand om honom. Så jag är ändå rätt lugn.

Annars idag, har jag vart ute med Linda:) Dagen gick inte lika snabbt som igår pga min huvudvärk.
Ska ta mig nåt att äta nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, rolig bild, :P. Haft en bra dag ?

2008-04-24 @ 16:45:58
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback