28/4 -08[Jag fick jobbet!]

image359

Min telefon har ringt som fasen idag, och jag har inte vågat svara så efter lunchen frågade jag om det var okej och det var helt okej. Vid 15 ringde Tina från SCA och berättade att jag har fått jobbet:)
Jag blev så glad! Gick in till Janna och sa att jag kunde jobba fram till den 21maj och hon var nöjd att jag ville jobba tills dess.
JIPPIE!

Sen åkte jag till Sara och kollade när hon red Jaeson. Är så avundsjuk! När hon var klar skulle hon ta upp skiten efter honom och frågade om jag vill sitta upp och skritta honom. Helt salig blev jag. Det är nästan 6 månader sedan jag satt på en häst. Det var... åh vad jag saknar det.
image339

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet! :)

2008-04-29 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback