30/4 -08[Nu är den f*n nog]

image361

Jag är super irriterad och sur just nu! Piss VeckoRevyn! I det nya nummret kan vi prenumeranter köpa ett solpuder för 10 kr via sms, allt man ska göra är att smsa sitt prem.nr. Enkelt eller hur. NEJ!
Jag har för det första inte hela mitt prem.nr! Så jag skickade ett mail, där jag även frågade om inte jag också har rätt till den där produkten, som alla i affären kunde köpa med tidningen. Det svarade de ju inte på. Utan typ dumförklarade dig. För att få solpudret måste du ange ditt prem.nr som står på baksidan eller på fakturan, lite längre ner hade hon så snällt skrivit mitt prem.nr.
Det kanske inte är en sån stor grej, men jag blev sur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback