3/4 -08[Thai mat]

Jag och Mange firade fredagen en dag för tidigt :) Jag blev jätte sugen på kina mat och Mange blev sugen på det med, så vi åkte iväg för att uträtta några ärenden sen åkte vi till Skogstorps Thai. Vi beställde vårrullar och friterad kyckling. Det var gott!
Jag skulle nog med ett tåg eller så trodde jag att Mange skulle ta min mat för jag bara slängde i mig maten.
Vi fick med två såser med, en söt sur och en stark chili sås. Men jag fattade inte att det var strak chili jag trodde det var salsa, så jag doppade gaffeln i burken och stoppade i munnen.
@#! vad starkt det var! Det kändes som gaffeln hade gjort märken på min tunga. Jag överlevde iallafall :)
image283

Nu ska vi nog sätta ihop garderoben. Härligt att ha Mange hemma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback