6/4 -08[Kvällsbloggning]

Jag hade tänkt att lägg upp lite bilder som vi har tagit i helgen, men så blir det inte. Tar det i morgon.
Har inte mått kalas bra idag, så det har varit mest soffliggande medan Mange grejat med bilen. Efter att han kom hem och åt mat med mig följde jag med honom till svärföräldarna och hjälpte honom. Givetvis hände det 1 eller varför inte 5 grejer som gjorde att det tog längre tid. Det var kallt och mörkt, kunde gått in men han behövde ha min hjälp. Nu är han i garaget och jag hemma och kollar på en favorit, Dukes of Hazzard.
Kommer väl somna snart.
God natt sov gott dröm sött :)
image289

Kommentarer
Postat av: Linda

jag såg den för första gången igår kväll jag med. den var himla kul.....

2008-04-07 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback