10/8 -08[Sista dagen]

Vad det har regnat och blåst i natt. Jag vaknade av att det blåste jätte mycket så fönstrena dallra till. Det lät som någon kom in så då vaknade jag.
lånat av Ida

Fick massa mms och sms av Ida i natt, det går hur bra som helst för Revo och Disa, det busar och lever rövare. Inte en lugn stund, hehe. Disa är en kaxig lite tös, bara hon inte blir för kaxig. Ska hämta henne sen när jag har slutat, får se om hon vill följa med mig hem sen.

Idag är min sista dag på jobbet, både positivt och negativt. Jobbet i sig är jätte enformigt, hade vart kul att göra olika saker och kunna utvecklas. Men men, ett jobb är ett jobb och jag är glad att jag fick detta:)
Ska äta frulle nu.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

De är så goa ihop.. Disa är så snäll och go. hihih fullt ös på henne verkligen.. Nu sover de så gott båda två...

Hoppas du hittar ett nytt jobb snart..

Kramiz Ida

2008-08-10 @ 14:25:20
Postat av: linda

yo bitch!

vilka sötnosar... tack för mms:et igår. natta älskade det. vi längtar efter att få träffa er... nu är det inte många dagar kvar.... puss your babe

2008-08-11 @ 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback