14/8 -08[varför allt tjat?]


När jag och Disa var ute och gick innan mötte vi en äldre kvinna med en hund och hon frågade om Disa var en tik och tog för givet att jag ville att de skulle hälsa. Hon frågade inte ens, så jävla dåligt! Men nu gick det bra och hanen var en snäll kille. Så frågade hon vad det var för ras och varje gång jag säger det är en Dobermann till vem som helst ska de berätta hur de är och vad man ska göra.
Jaha så bra att ni berättade det för mig, för jag hittade henne på gatan och trodde det var en chinchilla.

Igår träffade Disa Manges farföräldrar och helt plötsligt kunde ju hans farfar allt om hundar. De tog även för givet att hon inte kunde en massa saker och att ditt och datt var inte bra, men när jag sa motsatsen blev det tysta. Gah så irriterande sånt är!!

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Gumman skit i va de säger... bara ge de en komentar tillbaka,, Samma sak när jag skaffade Revo usch pudel bla bla jä*** idioter..

Disa e världens finaste lilla snart hehe stora tjej..

Kram

2008-08-14 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback