19/8 -08[Allt händer idag]

Ja idag ska verkligen allt ske! Ska få mitt schema från skolan, vi ska få nycklarna vi ska vaccinera Disa och eventuellt börja med lägenheten. Ja säger då det.


Idag regnar det och det finns en här hemma som inte gillar det, hon heter Disa och vägrar att gå. Jag fick nästan släpa henne halva vägen sen gick hon själv, då berömde jag henne jätte mycket. VI mötte ett äldre par och det skulle vara mycket bättre om jag inte tog ut henne, jaha så hon ska göra inne då bara för att det regnar, ne du! Gubben sa att dobberman är farliga hundar. Nej oh fan!
Igår kväll när vi var ute mötte vi två lösa hundar och jag sa att jag inte ville att de skulle hälsa, de bara nähe varför? Men jävla nötter acceptera vad man säger istället för att starta ett argument!

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Linda

det blir så ibland,här är det nu full rulle på barnen för deras pappa är här nu....

2008-08-19 @ 16:04:08
Postat av: Ida & Revo

Bra att du står på dig.. har Revo pratat med Disa att man inte går ut och blöter ner sig det är inget för fina vovvar det inte heheheh...

Va roligt med allt. Hoppas det gick bra och vaccinera Fisan..

Kram

2008-08-19 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback