20/8 -08[jag kreverar]

Just nu är vi i lägenheten och är näst intill klara med att ta bort all tapet :)

Manges farfar ville prata med mig om jobb, och som jag misstänkte så var det en sida jag redan är aktivt inne på och det berättade jag för honom men ändå skulle han berätta och visa vad man skulle göra. Jag ska inte klaga så mycket men de är enna för jävla jobbiga!!!
Vi får inte banne Disa när hon gör något dumt för det fattar hon inte enligt dem och hon håller på att säga NEJ och FY hela tiden. Ja ja jag ska ignorera detta.

Nu ska jag ringa Maria för hon har kommit hem:)

Kommentarer
Postat av: jonna

Ja men när det kommer till att dom bannar hunden får du nog lägga dig i lite. Det är en valp och man måste ju lära dom nu annars är det för sent sen. Som sagt skit i dom Frida! Dom vill väl men det blir fel!!

2008-08-21 @ 09:13:42
Postat av: Revo & Ida

Hej gumman håller med jonna. Du gör precis rätt..

Du måste visa henne vad som e rätt och fel..

Kramiz

2008-08-21 @ 22:27:42
Postat av: linda

Det är Du och Mange som är hennes föräldrar och hon är eran bebis och hade hon varit en liten människa och inte hund så måste ni ju ändå uppfostra barnet till att göra rätt i livet och det samma gäller faktiskt hundar! eller hur. don't give up girlie girl.

2008-08-24 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback