21/8 -08[Duktiga lilla jag]


Nu tycker jag att jag är ganska duktig. Har packat 4 lådor, och håller på att rensa i skåp och garderober.
Idag var sista matte lektionen för idag, och jag är så glad över våran lärare Jan Sandberg. Han lär ut på ett jätte bra sätt och han är rolig, jag tror det kommer gå vägen med matten :)

Ska rida Jeason i helgen, ska blir skönt så jag rensar bort de dumma tankarna jag har.
Igår rev vi bort nästan all tapet, vi har kvar en liten vägg och sen ska taket målas och när det är klart ska jag måla fönsterlisterna och byta handtag och sen kommer mamma och pappa och hjälper oss att tapetsera.
Ska fortsätta packa nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

har ni fixat tapet än och när vill ni ha det klart puss

2008-08-21 @ 16:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback