30/8 -08[Skadad]

Disa har skadat sig.

Det här har hänt: Jag och Disa åkte till den nya lägenheten för jag skulle slipa till golvet lite, men hon fick inte vara där inne så lät henne vara på altan och så stängde jag dörren men hon skällde och hoppade på dörren, så jag tänkte att jag förbereder mig där ute med henne. Men när jag gick ut sprang hon in och jag gick in och hämtade henne, tog henne i nackskinnet så hon skrek, men när jag hade satt ner henne slutade hon inte skrika! Jag fick panik, först tänkte jag att grannarna tror jag misshandlar henne men när jag tog upp henne i famnen och försökte lugna henne och hon fortsatte skrika blev jag jätte rädd. När jag satte ner henne såg jag att hon inte stödde på sitt högra bakben och jag var rädd att hon hade brutit det. Jag ringde Ida och ängeln som hon är kom hon och hjälpte mig. Hon ringde till veterinären och de trodde inte det var någon större fara bara att hon fått en flis i tassen, eftersom hon bara visade smärta när vi klämde på tassen och ingen annanstans, men har det inte lagt sig till eftermiddag så får vi åka in.

Jag ber om ursäkt till mamma och Magnus att jag var så sur, men jag var rädd och mena inte vad jag sa.
Vill även tacka mamma, Magnus och Ida för eran hjälp.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Gumman då klart vi ställer upp för dig vännen..

Man e ju så rädd om sina små liv..

Kram

2008-08-31 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback