15/12 -08[Hon är överallt.]

I morses stack jag till frisören tidigt så sambon fick ta hand om Disa. Jag kom hem vid 12:30 och ser när jag kommer in att det ligger en massa sönderätna julgranskulor som ett spår till altandörren. När jag kommer dit får jag en chock. Hon har vält glasvasen med kulorna i och glaset ligger i blandad storlek över golvet. Jag blir skiträdd och Disa märker det och tror jag är arg och springer överallt. Som TUR är hade hon inte fått något glas på sig.
Så typiskt, snart måste vi säkert plocka undan varje sak här hemma innan vi går :(


Kommentarer
Postat av: ida

2008-12-15 @ 18:04:02
Postat av: ida

ops råkade trycka fel...

Hoppas det gick bra hos frissan.. Disa fisa hittar på massa bus när matte och husse är borta..

kramen

2008-12-15 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback