13/2 -08

Jag och Nea är nu hemkomna från Lina och Tindra. Det började med att jag körde fel en ganska bra bit så jag fick ringa Lina, och hon gav mig rätt väg så vi kom fram. Lina, Tindra och Milou gick ut när jag kom och Lina sa att vi kunde släppa dem. Det gick mindre bra, för Milou muckade tydligen med Nea så hon blev sur och när hon då mötte Tindra  började de bråka och bita. Vi fick slå dem fria! Vi lugnade ner dem och gick på avstånd upp mot backen och där släppte vi dem, det gick bättre och de började springa och leka och hade jätte skoj. Tindra fick några bit märken, men det var tydligen ingen fara.

Vid 17 tiden begav vi oss mot Ullareds BK och skulle träna lite och så, men det var ingen där. Men vi gick bort på planen till agility hindrena, som bl a bestod av ett däck hinder, balansgång och en vippbräda. När jag och Nea gick på balansbrädan hoppade Nea ner när hon var högst upp och då hade hon tydligen stukat frambenet eller sträkt sig för efter ett tag började hon halta jätte mycket. Så jag tror det beror på att hon hoppade från balansbrädan.
Får se hur hon mår i morgon.
Nu ska jag städa undan lite och ta fram smutstvätten för ikväll ska vi tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback