17/2 -08

Igår var det bowling och jag sög verkligen på det! Det gick inte alls bra för mig, jag hade tre olika klot att välja mellan, men det var som någon hade gjort en förbannelse över dem.
KF var i mitt, Manges och Emelies lag och han fick ju strike efter strike. Men jag hade jätte roligt. Efteråt åkte vi hem till Mange och det kom lite mer folk och vi satt och prata och spela spel och sjöng givetvis sing star. Vid 12 slaget gick alla för de skulle ut och dansa hela natten, men Mange skulle jobba idag och jag var trött så vi stanna hemma. Emelie gick med killarna ut för hon och Andy hittade varandra. Sen vid 2 tiden vaknade vi av att Nea skällde och någon kom in, blev först livrädd men sen förstod jag att det var Emelie, hon ville hämta sin mobil och sa att hon skulle följa med Andy hem för att de skulle kolla film, eller hur ;)

Ska ta mig en runda med Nea nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback