18/2 -08

Jag kollade på kanal 5, om överbegåvade barn som var mellan 7-11 tror jag. Sådana program klarar jag inte av, men det var på medan jag diskade. En mamma till sin 10 åriga dotter som håller på med konståkning sa så här "Jag pressar henne inte på något sätt." Lite senare säger hon "Ibland kan hon vara så trött så hon kan lägg sig platt av utmattning, och då måste jag vara på henne så hon inte ger upp"
Är inte det att pressa på?

Snart slutar Mange hoppas jag. Ska på intervju i morgon så han ska hjälpa mig visa vägen, gulle han.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha. Det där såg jag fast i Carolina Gynnings program. Det var en mamma som ville att hennes dotter skulle bli en känd skådespelerska.. Hon manade på henne som fan medan hon var skittrött.

2008-02-18 @ 16:43:42
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Jonna

Var ska du på intervju? Var jobbar du idag?

2008-02-19 @ 12:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback