19/2 -08

Idag är nog inte mitt huvud på skaft. Jag har för mig att jag har skrivit här, vilket jag inte har. Nyss tänkte jag skriva ett sms till Emelie om vad jag har gjort idag, men det har jag redan gjort.

Iallafall, idag gick jag upp 07:15 för klockan 8 skulle jag på arbetsintervju, som var en grupp intervju, som egentligen inte var någon intervju. Nu ska jag berätta. Det var Södra Odlarna, och på namnet låter det ju som att man ska odla, men nej! Det visade sig vara ett slav arbete, man ska sortera och räkna och hej o hå. Det värsta var inte det, utan att det var importerade thailändskor och samhallare. USCH!
När jag kom hem sökte jag nog ihjäl mig efter andra jobb.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade jag vart som du hade jag fortsatt på Ge-kås istället om jag hade fått välja mellan dessa två jobb, så hemskt är det inte på Ge-kås ;)

2008-02-20 @ 14:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback