23/2 -08

God morgon. Igår natt var jobbig. Det brände i bröstet, och mådde illa och tårarna kom. Det bara kom, och ville inte sluta, men Mange hjälpte mig och till slut somnade jag.
Tänkte somna om när Mange åkte, men jag kunde inte för det kom bara upp massa dåligt i huvudet.

Idag ska jag städa hela lägenheten, plocka till mig det viktigaste i smutstvätten för ikväll ska vi åka till Svenljunga. Hoppas det är fint väder där i morgon så jag kan sprida askan.

Igår var det storm för vissa, hoppas alla är oskadda och att ni har ström, eller får ström snart.

image95 Saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

just nu så är det solsken fortfarande så blåser det en hel del men inte storm. du kommer att vara ledsen många gånger om och när du tror att det värsta är över så kommer panikkänslan igen och du blir superledsen över saknaden, jag saknar henne så mycket med och blir ofta ledsen över henne.puss.

2008-02-23 @ 09:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback