25/2 -08

Då ska vi se. Idag vaknade jag och Mange vid 9 tiden, vi låg i sängen och drog oss en stund. Sen åt vi frukost tog med oss saker från mig och packade bilen full. Sedan bar det i väg till Borås. Igår var jag ute efter jeans till Mange men idag var det vår jacka. Jag hittade några, men det föll inte honom i smaken. Så han köpte tv spel i stället :)
Jag hittade tre ringar som jag är supernöjd med.

Jag ringde till Janna idag :S I mitten av mars börjas det. Usch. Jag håller på att prata med Hannah om att komma till henne och jobba i 2-3 månader i Norge sedan komma hem och hitta något nytt. Men känner jag mig rätt händer det inte snart. Vi får se vad som händer.

Just nu är jag super mega ap trött så jag ska stänga ner och ta och lägga mig jämte min kärlek.
God natt alla
image141

Kommentarer
Postat av: MLi

Vad börjas i mitten av mars?

2008-02-25 @ 22:43:20
URL: http://emeliehallberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback