28/2 -08

Jag fyller snart år och jag önskar mig.. Nej du mamma jag säger inget ;)
Men iallafall, eftersom jag snart fyller år borde jag ju inte shoppa och hålla på. Men lik förbannat håller jag på och gå in på olika klädsidor och letar och letar och hittar och hittar.
Helt plötsligt från ingenstans vill jag ha smycken, har varit inne på olika sidor och förälskat mig i olika smycken. Jag borde inte läsa andras bloggar, jag blir smittad.
Ett par skor har jag funnit som jag vill ha, såg dem på Kenzas blogg. Finns två olika.
image162image163

Kommentarer
Postat av: MLi

Frida skärpning. Vi ska ju till A6!!!!!!!!!!

2008-02-28 @ 18:38:27
URL: http://emeliehallberger.blogg.se
Postat av: Jonna

Säger som Mli, Frida skärpning!!! Du har ju för helvete inga stålars att handla upp för!!! Spara spara spara det är nyckel ordet!!!
Plus att du snart fyller år...

2008-02-28 @ 19:08:01
Postat av: Jonna

Ok,jag vet att du blir irreterad på mig nu när jag skrev det så därför skriver jag just nu.

" om du tycker det är så gott så tycker jag du ska smaka lite"

" mmm gott"

" du är dum i huvudet"

2008-02-28 @ 19:09:05
Postat av: mamma

Frida! det är helt ok att fönstershopa men jag hoppas VERKLIGEN INTE att du beställer en massa saker när du har dåligt ställt och så vidare, det ställer jag inte upp på bara så du vet. man kan drömma om en massa men fy vad det smakar om man inte kan göra rätt för sig.

2008-02-28 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback