5/2 -08

Idag blev det att jobba med, kommer nog få jobba hela veckan men inte åt mamma, för nu är Ann-Britt sjuk med.

Det var kaos idag, vi hade fulla bord och mitt bord som består av de minsta var även de skrikigaste och spralligaste! Ingen skulle äta upp och det skulle suras och tjivas. Därför jag inte vill ha barn och ogillar dem.

Jag och Emelie var och handlade lite innan, det blev baguetter idag. Jag känner att jag börjar bli fetare och fetare. Skulle ha tränat hos mamma och pappa denna veckan, men bara för att jag arbetat har jag inte haft någon lust. Men det ska jag ändra på! På torsdag ska vi simma.

Jag vill åka utomlands! Längtar till våran Karibien kryssning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback