7/2 -08

God kväll.
Ikväll har jag bara ägnat tid till att redigera min blogg, jag börjar bli sur så då passar jag på att lägga av så jag inte skadar nåt. Men lite bättre blev det.
Jag jobbade idag med, sena passet. Det gick bara bra, jag hade mamma som hjälp innan hon gick 10 min före mig. I morgon får jag vara ledig om inget dramatiskt skulle hände där nere. Ska ändå ställa klockan tidigt så Nea får sig en god och lång morgon promenad.
Jag skulle gått ut med en mamma från dagis idag, men jag känner mig inte så frisk så jag gav återbud, men vi ska nog göra det på lördag. Hon har en 14 månaders gammal shäfertik, det hade vart kul, men jag vill inte att Nea ska äta upp henne!

I morgon är det fredag :) Då är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa min kärlek, ganska länge ändå :(
Nu ska jag sova, kommer nog sova i soffan med Emelie i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback