8/2 -08

Emelie och jag har lagat tacos, det var jätte gott. Men så mätt jag blev! Sitter i soffan och jäser just nu jag och Emelie, men datorerna i knät.
Nea har däckat i min säng, stackaren är så trött efter vi var ute med Rocky och hon har inte lugnat ner sig försen nu.
I morgon ska jag städa hela lägenheten, damma, dammsuag och torka golven. Sen ska jag börja packa ner det jag behöver ha med mig.

Jag följde med Emelie till skolan tidigare idag, för hon hade glömt sina böcker hon behöver under lovet. På vägen hem gick vi in på Visko och där har de rea och jag hittade ett par fina stövlar med kilklack, de är jätte sköna att gå i med. Riktigt nöjd med dem :) Ska lägga in en bild lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback