11/1 -08

Nea och jag vaknade 9:41 av att Emelie ringde och väckte oss. Vi fick skynda oss att ta på oss och gå en promenad för att hämta henne vid 11:30. Givetvis lyckas jag bli sen och Emelie får vänta på mig.
Vi  gick in på Gekås och handlade lite, bla ett flexikoppel som är riktigt behövande.

Nea fick sitta i bilen hela tiden men husse kom förbi innan han skulle äta så hon fick lite kärlek. Jag och Emelie var inte borta länge dock så hon vad ju inte ensam länge. Det var så skönt att vara inne på Gekås när det inte var folk där inne, riktigt skönt!

Senare ikväll ska vi till Pontus och äta thai eller nåt annat gott :) Nu ska vi ut en svänga med Nea sen ska vi bara gotta oss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback