13/1 -08

Det har inte hänt alls mycket idag. Jag vaknade 11, och var sugen på att åka till Lockeryd, Linda med för hon ville ha en ny köksblomma.
Vi åkte dit och hittade det vi ville ha. När vi åkte hem ringde Mange mig och sa att vi är bjudna hem till hans föräldrar på middag. Hans pappa lagar jätte god mat så det tackade jag inte nej till. Jag ringde upp Emelie och frågade vart hon var för jag ville ha mina kläder hon hade lånat. Då mötte vi henne när vi var vid ica så hon följde med mig hem och vi åkte till ica igen för att köpa färg för vi är trötta på våra hårfärger.
Hela dagen efter det har vi lagat mat, städat packat och färgat håret.
Emelie håller på att gå genom sitt hår, får se hur det blev, jag färgade nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback