24/1 -08

Det är nåt tjosan med Manges internet, för jag skrev två inlägg igår men tydligen kom inget med. Dumt!
Mange var ledig igår och vi började med att träna Nea, och det gick inte bra sista gången så jag blev så förbannat sur, så där blev morgonen förstörd. Både jag och Mange blev irriterade på djuret så vi var lite små sura hela dagen och det gick ut över oss. Men det blev bättre senare :)

Mange jobbar bara i dag och fram till lördag sen är han ledig 2veckor!! :) Iofs kommer han vara i Åre hela v6 :( Kommer sakna honom väldans mycket.

Grattis Robert till din framgång och din födelsedag, jätte glad för din skull!
Nu ska jag träna Nea, hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback