27/1 -08

Då ska vi se. Det hela började med att Camilla och Emelie var här i helgen, eller Camilla åkte hem på lördagen. Vi gjorde tårta till Mange, en grön sådan och gjorde ordning lägenheten till kalaset.
Vi hade sagt att de kunde komma vid 19 men vid 21 började alla droppa in. Emelie och jag blev bara roligare och roligare. Sen satte vi igång Sing Star och då var banne mig gapfåglarna igång.
Till slut var jag och Emelie så roliga att Emelie gick hem till Pontus och jag hade kommit in på Grand och vart där och känt alla där, sedan gått hem och vaknade upp idag :) Vi städade, eller ja Mange gjorde det för rätt som det var fick jag ögon migrän tror jag. Hade fruktansvärt ont i ögonen.

Vid 13 tiden åkte vi och hämtade Nea och tog med henne på en promenad och sprang lite. Hon var rätt trött, hon ligger jämte mig och springer i sömnen än ;)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback