14/7 -08[Segt]


Så där, nu är jag hemma från jobbet. Det har gått bra idag, relativt snabbt och jag har inte stressat sönder mig i dag. Jag har börjat störa mig på ordinarie personal. Jag vet att min uppgift är att fylla på material, men när jag är på rast är det svårt att göra det. När jag kommer tillbaka från rasten har de inte fyllt på heller så jag måste stressa att fylla på näsa rulle så inte hela maskinen stannar. Innan vi sluta fick jag göra detta, och så hade truckförarna ställt en pall med fyra limmtunnor  mitt i gången så jag kom inte in med min truck, och jag var ju tvungen att skynda mig så jag frågade om de kunde hjälpa mig. Svaret blev vi får ta det sen, jag kommer ju inte förbi sa jag då. Du får lugna dig svarar de och står och snackar och skrattar så jag antog att det inte handlade om jobbet. Men jag flyttade på den med en vanlig handtruck, men jag trodde den var jätte tung och att man skulle ha en annan truck att ta bort den med. Men jag tyckte det var lite respektlös att bara ignorera.
Nu ska jag spela lite guitar hero tills Mange kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback