14/7 -08[Sov morgon]

Nea bebis

God morgon gott folk.
Har märkt att jag inte uppdaterar så mycket, anledningen är att det har varit saker att göra.
I lördags började Mange sin semester så han fick gå ut och fira det, så i firade våran dag i går (söndag) med att äta god mat och sen blev det godis och film:)
Idag till torsdag jobbar jag kväll/natt känns rätt skönt. Tror min kropp har vant sig att jobba natt. På torsdag är det 3 veckor kvar tills vi hämtar Disa, vi längtar jätte mycket. Vi satt i bilen och planerade massa. Jag håller på att läsa en bok om valpköp och valpens första år, det står jätte bra i den så den kommer vi ta lära efter.
Ska höra med Sara om jag kan få bilder på henne så ni får se.
Nu ska jag väcka Mange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback