2/7 -08[Massa att tänka på]


Hej hallå.
Idag gick vi upp vid 10 och jag gick ner för att tvätta, efter att vi ätit frukost gick Mange ner och skulle ta det sista. Men när han kommer upp säger han att det inte är vi som ska tvätta utan en granne. Nej vad pinsamt då har jag sett fel datum och tvättat på någon annans tid. Vi skrev en lapp och bad om ursäkt, hoppas hon inte tog illa upp bara.
Vi har även varit på stan och uträttat några ärenden. Det är skönt att gå ut, det är varmt och skönt idag, vill med åka till stranden. Ikväll blir det att titta på film med Mike, tror jag.

I natt vaknade jag till och vände mig till Mange, och tur var väl det för rätt som det är ramlar gardinstången ner jämte mig! Nu är det fina stora hål där fästena satt. Typiskt nu när vi ska flytta att vi måste spackla och måla.
Ska ta mig något att äta och sen ska jag gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Linda

tack och lov att du inte fick gardinstången på dig, du hade nog på känn att något skulle hända därför vände du dig om. vad gör då lite spackel och arbete...... hellre det än att ligga på sjukan...

2008-07-04 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback