11/6 -08[Kunde inte låta bli]

Bild

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. Jag gjorde mig ordning för jag tänkte gå ner till stan och se om jag hittade något till Emelie, och så såg jag en jätte fin klänning jag vill kolla närmre på. Som tur är ville jag inte ha klänning:)
Att hitta något till Emelie var lite svårare, men jag lyckades hitta en kjol till mig själv. Jag kunde inte låta bli! Jag har letat efter en sen solen kom och nu hitta jag en som är snygg och sitter bra och var dessutom billig. När jag var klar inne på Gallerian gick jag till Kullens skor, på den korta biten höll jag på att blåsa om kul flera gånger, det var så jag blev svettig av att försöka hålla mig kvar på marken.
Nu ska det bli en försenad frukost och sen ska jag packa lite, för när jag är klar hos veterinären åker jag direkt till Svenljunga fast jag gör ju några stopp på vägen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback