12/6 -08[Emelie har tagit studenten!]


Tjohej bloggen.

Igår åkte jag till Svenljunga där jag och Camilla fixade Emelies presenter som bestod av ett plakat med fram och baksida var av ena var en bebis på och andra en gammal kärring och så köpte vi lite godis till henne. Närmre bestämt 4,2 kg. Vi blev klara vid 23:30 så det var bara för mig att åka till mamma och pappa och sova. Hemma möttes jag av en halvfull mamma som var jätte glad:) Jag bad henne väcka mig när hon går upp, men hon väckte mig innan hon åkte så jag blev lite stressad över hur jag skulle hinna göra mig ordning och äta frukost hos Linda och hämta Camilla och Josefin. Jag skicka sms till tjejerna och sa att jag kom 30 min för sent och det var okej sa de.
Vid 9:45 hämtade jag och Camilla Josefin och vi bagav oss mot Kinna/Skene. Vi var nog framme 10:30 och de sprang ut 12, så vi gick runt och handlade lite fika och blommor.
Sen var det dags! Vi hittade Madde och Malin (mamma och moster till Emelie) och vi gick lite närmre för att kunna se. När de sprang ut blev jag helt tårögd och kände att snart börjar jag gråta. När Emelie skulle springa, som för övrigt var sista klassen, hade "torget" grötat ihop sig så vi stod ca 3m ifrån podiet där de dansade. Haha det var så kul att se henne så lycklig!
Hinner inte berätta hela historian, men när Emelie kom hem var hon ordentligt i gasen, men blev bättre när vi åt och hon öppnade alla sina fina presenter. Vi hade jätte trevligt och kul hemma hos henne. Hoppas du hade det med.
Nu ska jag kolla på film med Mange.
Uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var också där och blev nästan tårögd! Vilken lycka att ta studenten! Såg dig förresten när ni åkte hem, men du såg inte mig...

2008-06-13 @ 14:33:25
Postat av: Jonna

Vad falls! Vem har gjort det fina fina fina kortet?

Frida har du talanger du inte berättat för stora syster. Jag måste ha hjälp av dig i så fall...

2008-06-15 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback