17/6 -08[Solen? Hoho]


God morgon.
Vart har solen tagit vägen? Det ska ju vara sol nu, jag ska ju sola innan jag börjar jobba, dvs i morgon.
Kul. Fast jag har ändå vart ute i solen när den väl var här :)
Idag är en liten slappar dag, men måste fixa matlådor till oss. Frysen står tom.

Just det ja, mamma och pappa var här igår och fixade lite när jag skulle hämta min bil. Före bilen gick vi och åt mat på Stantons, det var jätte gott och vi blev jätte mätta. Efter bilen åkte vi med dem till GeKås och fynda lite. Jag handlade mest nödvändiga saker som jag faktiskt behöver och en klänning, hehe. Åt Mange hittade jag några t-shirts och en mysig tröja som han blev helt fäst vid.
Nu ska jag träna lite, hmm ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback