18/6 -08[Första dagen avklarad]


Så nu är jag tillbaka från jobbet. Det var rätt spännande. Vi måste ha öronproppar och walkietalkies. Grejen är den att jag hör jätte dåligt och sätta i ett par öronproppar gör inte att jag hör bättre direkt, så när folket pratar i WT så hör jag ingenting, så jag vet inte om de ropar på mig eller något sådant. Bra!
För övrigt har det gått bra, jag har lärt mig en del, men det är jätte mycket att lära sig och att få in det första dagen kan jag bara inte. Jag jobbar ihop med 4 gubbar och 1 tant. Eller 1 gubbe, 2 män och 1 kille. Den ena mannen har en jätte rolig dialekt, hade det inte vart för mina öronproppar hade jag härmat honom:)

Nu ska jag sätta mig i soffan och bara ta det lugnt.       

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att det gick bra idag på jobbet har tänkt på dig

2008-06-18 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback