18/6 -08[Inget leg.]



Jag var i väg med alla andra i Falkenberg till Systemet, skulle inhandla till Mr M eftersom jag är så smart så jag har redan köpt min midsommar alkohol. Men till sak. Jag står i kassa och stressar upp mina varor för att kunna slänga upp legget innan hon ber om det, men hinner inte försen hon säger summan och ler mot mig. Jag tittar på henne och frågar lite barnsligt om hon inte ska se mitt legg, jo det kan jag väl när du ändå har det där sa hon. Hon trodde jag var 25 :) Jag blev jätte glad för det är andra gången jag sluppit visa legg vid köp av att man måste visa det.

Jag är fortfarnde lite seg så jag ska äta något och läsa en bok sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback