20/6 -08[4 månader sen]


Jag hade inte tänkt skriva något om det, inte idag.
Men det går inte att undvika, idag är det 4 månader sedan Nea omkom. Det känns som det blir lite svårare att tänka på henne. Jag vet inte om jag har sörjt färdigt, eller om jag ens gått vidare.
För ett tag sedan tittade jag på Ceacar när en familj mist deras hund och han sa att man måste sörja och gå vidare. Hundar lever i nuet. Det kändes lite bättre för då känns det inte som jag sviker henne, men vad svårt det är att släppa!
  

Kommentarer
Postat av: linda

4 månader redan. jag saknar henne med gumman.

2008-06-20 @ 16:05:07
Postat av: mamma

jag såg det programet med och han har nog rätt men det blir lite vått i ögat varje gång jag tänker på henne.

2008-06-21 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback