20/6 -08[Midsommarafton 2008]


God morgon alla midsommar glada.
Idag är det som sagt midsommar så det kommer inte bli så mycket skrivande här. Vid 15 kommer Mange och hämtar mig sen åker vi till Martin och Sara där vi ska laga mat dricka och duka fram. Alla andra kommer vid 17 tiden. Jag och Sara har sett fram mot denna dagen hur länge som helst och solen skiner lite så man kanske inte behöver ta på sig overall ändå ;)
Ska göra mig ordning och ta fram det jag vill ha på mig sen ska jag titta på Monsters INC, blev så sugen när jag såg någon som bloggade om den.
Hoppas alla får en jätte trevlig Midsommar med massa skratt och skoj.

Kommentarer
Postat av: linda

åååhhh, har du den. min är ju sönder och jag bara måste ha en ny för den är ju bara SSSÅÅÅÅ bra.

glad midsommar

2008-06-20 @ 16:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback