4/6 -08[huvudvärk]

Jag är så onyttig! Mange är i väg och käkar pizza med några gamla kompisar och då blev ju jag med sugen så nu har jag med ätit det. Han är fortfarnade i väg.

Har även fått ett munsår så jag letade efter mina munsårsplåster och hittade dem när jag letade genom min 10 påsar. Hittade en hm påse fylld med bindor och tamponger, en påse med massa schampoo och tvålar. Tur att man hittar sånt när man redan handlat in sånt. Typiskt! Men jag hittade en liten påse med små små lotions och skulle lukta på en och spillde över mig och nu stinker jag och det gör så ont i huvudet. Jag har tvättat och skrubbat men det sittar fan kvar!
Ska ta mig en tablett och vila lite så jag inte får migrän, det är inget vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback