8/6 -08[Sällskapssjuk]


God morgon.
Denna natten har varit... konstig! Jag vakna mitt i natten av att jag mådde jätte illa och det kändes som någon pillade mig i naveln (jag har fobi för sådant, blä!) och jag blev inte av med den känslan. Det var skumt, jag kände mig nästan psykist sjuk. Tänkte snart ringer Mange till männen i vita rockar, men han försökte få det att bli bättre, min gullunge.

Mina planer för idag? Hmm, jag mår fortfarnade dåligt och har super ont i örat. Vill inte ligga på stranden och pressa mer, får ta mig en promenad, men vill inte gå ensam. Saknar Sara, Emelie och hela min familj!
Det reder sig väl till slut.

Kommentarer
Postat av: mamma

pussar på dig vi ses snart det blir bättre när du börjar jobba då får du inte så långtråkigt pussssssssssss

2008-06-08 @ 12:56:19
Postat av: Maria

haha nej, och inte är det första gången heller =) Vad är det som gör att vi är så lika?

2008-06-08 @ 14:53:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: MLi

Saknar dig med ska du veta! Ses på torsdag :)

2008-06-08 @ 19:42:21
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: marie

..jag saknar dig..

2008-06-08 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback