19/3 -08 [Får jag störa mig?]

Ibland måste man bara få skriva av sig, eller hur?
Jag känner att det är dags för mig.

När man är ledsen, behöver man i många fall prata av sig med någon, och ibland vill man höra att motpartern är lika berörd som man själv. Detta kan hjälpa.
Men jag känner inte att jag kan, eller får prata ut med några. Med får menar jag att motpartern pratar om sina egna problem och förstår inte hur dåligt jag mår.
I mitt fall vill jag att dessa ska se att jag mår dåligt, att de ska våga fråga om jag vill prata. Jag vill att jag ska beröra dem lika mycket som de kan beröra mig. Jag måste få det. Jag är inte så stark som jag verkar. Jag mår mest dåligt att vissa som står mig väldigt nära inte verkar bry sig, utan fokuserar sig på just deras egna.
Är jag dum som är lite ego? Jag mår bara inte bra att inte veta om det berör dem?

image238

Kommentarer
Postat av: mamma

hur mår du idag då

2008-03-20 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback