21/3 -08 [I natt blev jag rädd!]

Glömde berätta en sak som hände i natt. Jag och Mange hade somnat och iallafall jag sov gott. Men rätt som det var bröts tystanaden av en rejäl smäll. Det lät nästan som glas gick i tusen bitar. Jag blev jätte rädd, men gick upp och kollade runt. I köket var allt helt och ingen gömde sig i städskrubben så jag la mig igen. Men så snart jag slappnar av igen låter det som någon går på golvet. Det var verkligen jätte läskigt.
Skit rädd som jag var viskade jag till Mange att han skulle kolla ifall det var någon där, men nej ingen där. Jag hade svårt att somna tittade hela tiden ut för att se om jag någon kom mot sovrummet.
Men till sist somnade jag. När Mange skulle göra sig ordning på morgonen sa han att han visste var det var hände igår. Då hade min nässesär ramlat och allt låg på golvet, sprayflaskor, diadem och allt annat bös.
Haha, sminkväskor kan vara läskig ibland ;)

image238Den ser ju skit läskig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback