24/3 -08 [Hemma igen]

Nu är vi hemma i Falkenberg igen. Jag, Mange och Lina åkte till Elmia, Jönköping, i söndags och kollade på bilar. Det var mycket som jag ville ha och blev avundsjuk på. Men det roligaste var alla dessa som hade klätt upp sig. Vattenkammat håret till en stor rocka billy frisyr, eller en cowboy hatt, sin minst urtvättade jenkar tröja eller sin finaste skinn väst och cowboy boots. Så kul att bara sitta och kolla på dem.
   

Efter Elmia lämnade vi av Lina hemma och åkte hem till Svenljunga, och det snöade. Tyckte vi var konstigt eftersom i Falkenberg var det vår.
Jag och Mange var super trötta, så vi åkte hem till mamma och pappa och fick lite mat att ta med hem, sen låg vi i soffan och halvsov. Det var skönt att sova i en stor säng.
Idag hämtade vi Emelie och begav oss hemåt, och snöfligorna blev bara större och större närmre vi kom.
Jag och Emelie ska ut och ha snöbollskrig senare :)

image247
Hoppas ni har haft en bra påsk, ska berätta om min lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback