28/3 -08[Fredags bira]

Jag och Emelie gick på stan lite idag. Jag var ute efter John Frieda produkter, och det blev ett schampoo från dem. Det var massa år sedan jag var blond sist, och nu vill jag ta hand om mitt hår så det mår bra osv :)
image274
Sen gick vi vidare till Systembolaget och inhandlade till ikväll. Jag var så jädra nervös där inne. Skakade som ett asplöv och andades tungt, vet inte  varför men obehagligt var det ändå.
Ikväll ska vi till Johan och Diana, fast det blir lugnt för min del med tanke på att jag ska på arbetsintervju i morgon. Håller tummarna :)
Härrom dagen när vi var i Varberg hittade jag en klocka som jag är super nöjd med.image275

Kommentarer
Postat av: mamma

håller tummarna för dig idag hoppas på det bästa

2008-03-29 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback