3/3 -08

Natten har varit konstig. Jag hade jätte svårt att somna, men lyckades efter en lång stund. Då och då vaknade jag under natten av att Mange inte kunde sova. Så vi har knappt sovit.
Mange började tidigt idag, och när han begav sig iväg somna jag om till klockan 8 då jag gick upp för jag hade en intervju klockan 9 på Netto. Jag blev bemött av Ivi och vi började intervjun som skulle ta ca 45 min men tog lite över 1 timma. Det var jätte kul, han var lätt att prata med och vi skämtade och hade kul :) Vissa frågor han ställde blev jag helt ställd på precis som man blir på prov/läxförhör, det var lite hemskt men det blev kul av det ändå.
Nu håller jag tummarna.

image167

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till min darling bitch

2008-03-03 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback