4/3 -08

Nu är jag och Maria uppe och springer. Jag vaknade 9:30 och gick till soffan och satte mig och började prata med Maria. Hon gick upp och hämtade godis påsen. Inget bra för jag tog mig några socker plågor.

Vi ska strax iväg till Anders för att sola lite. Hoppas de blir bra :)


Emelie kommer strax bege sig till Prag och kommer hem den 11 igen. Jag kommer sakna henne SÅ mycket. Inte kunna ringa henne och snacka skit eller ha våra roliga stunder med sms och msn. Uscha mig veckan kommer gå segt. Jag hoppas du kommer få en rolig minnesvärd resa, och att du kommer berätta ALLT för mig när du kommer hem :)
Älskar dig, utan dig är jag ingenting ♥

   

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur gick det med Ivi? Göra gott väder idag!
Har inte hämtat munkorgen ännu men jag ska be söstra da big att ta med den på lördag.

2008-03-04 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback