5/3 -08

Idag har jag och Maria varit duktiga och gått rundan runt ätran. Det var skönt så länge solen var framme sen blev det kallt.
När vi kom in från promenaden gjorde vi oss lite fräschare och sen begav vi oss till Varberg där vi skulle träffa Marias kompis Karro. Hon slutade vid 16:30 så innan klockan blev det gick vi runt i olika butiker och jag hittade mycket jag önskar mig. Till slut träffade vi Karro och det var jätte roligt, skulle gärna vilja vara med när de två festar.

Men till något annat. När vi åkte till Varberg körde vi förbi olycksplatsen, det var jobbigt och jag blev lite okoncentrerad. Jag var starkare än jag trodde, men det var ändå jobbigt. Idag är det två veckor sedan det hände.
Vi ska tända ljus för henne idag.
     (saknar de båda)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer alltid att vara stark.. Jag älskar dig. pusselipuss

2008-03-06 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback