10/5 -08[Livrädd!]

image388

Igår kväll stack Mange direkt till garaget för att fixa med bilen tillsammans med Marcus. Han sa att han skulle komma hem när det blev mörkt annars skulle han ringa, och då var klockan 20:20.
Vid 22:20 ringde jag till honom, inget svar, vid 23:20 gick jag och la mig och tänkte att han kommer nog hem snart eftersom det var så mörkt. Jag hade lite problem med att somna, men vaknade 02:00 och hade ingen jämte mig eller missat samtal.
Shit! Något har hänt tänker jag och tar på mig kläder och åker ut för att leta efter honom. När jag har kanske 1 km kvar ringer han. Jag blev så glad och lättad men fan vad jag började grina så jag kunde inte prata jag bara la på.
Sen kom han hem 1 min efter jag kom hem.
Jag var så förbannad på honom, så jag la mig på soffan och sov där i natt. Ja det kanske är dumt att vara sur så länge, men jag var så jäkla rädd att något hade hänt ju. Han hörde ju inte av sig på 6 timmar för guds skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback