12/5 -08[7 Månader]

Idag är det den 12 och vi har våran 7månaders dag. Vi firar den inte på något speciellt sätt förutom att vi har varit med varandra hela dagen :) Mys pys

Nu har jag en cykel, så jag kan cykla till det nya jobbet! Skit bra.
Vad annars? Vädret har varit sådär men så får det vara när man inte är frisk. Men vi fick tvättat min bil och Jonnas bil, och på måndag kommer hon ev hit så Mange kan polera den.
Nu ska jag städa ur mina garerober så alla andra kläder jag tog med mig får plats:)

image394

Kommentarer
Postat av: Olli

Grattis, hoppas det
blir mååånga flera månader!
Ha en bra dag & en fortsatt super bra vecka!

2008-05-12 @ 18:17:36
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Linda

hur många väskor blev det med vinterkläder i lilla bitchen,.... hahahaha

2008-05-15 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback