24/10 -08[Hur fångar man en dag?]


Carpe diem är på svenska fånga dagen, men hur fångar man en dag? Jag har iallafall misslyckats idag. Har sovit fram till 1.
Vi slutade klockan 4 i natt, och 7:30 väckte Mange mig för vi skulle till en person. Vi var tillbaka strax efter halv nio och jag tänkte vad bra då kan jag läsa lite historia och sedan gå till skolan, men jag kunde inte kocentrera mig eller hålla mig vaken. Jag försökte nå läraren men han var inte ens i skolan, så jag somnade. Ja jag somnade och vaknade runt 1. Då mina vänner är man trött.
Igår var det kul att jobba, men aj aj vad mör man var i kroppen. Jag och en till gick som gamla tanter, men vi klarade oss genom dagen och i morgon är det samma visa:)

Nu ska jag och Disa aktivera oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback