11/9 -08[Pucko]

Jag kom hem från stallet för drygt en timma sedan, Disa har varit hemma i 2 timmar. Tror det har gått bra, fast hon har kissat 2 gånger och sen kissade hon på sig när jag kom hem. Nu har hon damp och jag är jätte trött men ska leka och gosa med henne. När jag kom hem släppte jag ut henne och så kom grannen och hälsade på henne och hon lutade sig mot staketet som bara är av höns nät så det åkte ju neråt av hennes tyngd och nu är det ett stort hål mot grannen. Hon hörde att han klippte gräset så hon ville gärna till honom och då såg hon hålet och var på väg över. Aj aj, jag måste åka och köpa staket nu.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

heheh du ska inte me och köpa lite blommor oxå :P

2008-09-11 @ 13:39:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Revo

Hahaha ja det ska jag säga till honom han hade packat allt idag men så va matte SÅ taskig och sa att han allt får stanna hemma idag :P

Inte vara ute och ränna på det viset..

2008-09-11 @ 13:43:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback